Mislina Pestili Seviyor

Kimse Bu Kadar Keyifli Pestil Yiyemez

Ben Buldum Pınar Beyaz...

Hem Ağlarım Hem Oynarım

20 Kasım 2007 Salı

MİSLİNAMMMM ÇOK TATLISINNNN


Ben çok şanslıyım
Çok muhteşem bir bebeğim oldu.Çok farklı çok güzel çok tatlı...Hem bebeklerin sevimliliği var hem de anlayışlı büyük bir insan gibi misafirlerimle oturuyor sohbetlerimizi dinliyor izliyor onaylıyor bizi... Babası derdi "bana mı öyle geliyor yoksa çok mu tatlı bir bebek bizim kızımız" Sanırım bize öyle gelmiyor.Gerçekten çok sevimli bir çocuk yolda çıktığımızda herkes dönüp seviyor kızıma laf atılıyo, okşanıyor gözlerini ayırmadan onu izliyorlar. Kızımda boş durmuyor kendini sevdirmek için ellinden geleni yapıyor. Önce gözünü birine dikiyor,gülümsüyor,sesleniyor...ilgi çekiyor .Kendini sevdiriyor.
sevilmeyi seviyor... beni sev diyor gözleri.....
Çok şanslıyım öyle ki buna bakıp bir sürü bebeğim olsun istiyorum..

20 Ekim 2007 Cumartesi

BAK MİSLİNA


Bak Mislina bu yağmur, sen ilk kez görüyorsun. Ama ağzını açıp yalamayacaksın.
Bak Mislina bu dağ iç anadolunun en yüksek dağıdır.
Bak Mislina dağın üstünde gördüğün kar, muhtemelen kışın çok zevk alacaksın.
Bak Mislina bu nar annenin en sevdiği meyvelerinden biri sende seversen senin içinde seve seve temizlerim.
Bak Mislina bu portakal suyu altıncı ayını doldurunca bundan baban senin için sıkıp içirecek.
Bak Mislina bu apartmanlar yeni yapıldı. Geçen sene seni beklerken bu apartmanlar yoktu .
Bak Mislina bu cadde babaanenin evine gidiyor.Sen buradan ilk defa geçiyorsun.
Bak Mislina bu babanın işyeri...
Bak Mislina...Bak Mislina...Cümlelerim bu sıralar bu iki kelime ile başlıyor her bak Mislina deyip ayrıntılarla anlatmaya başladığımda yeni bir şey anlatacağımı hissediyor kocaman gözlerini açıp heyecanla bakıyor.
Peki ben nasıl bu kadar sabırla herşeyi anlayacağını umarak anlatan biri oldum. Ne zaman bu kadar değiştim.Her şeyi ilk kez ben görseydim ben ne hissederdim.
Mislina'nın gözleri ile ilk kez her şeyi görüyor gibi bakıyorum.
Mislina sen bana yeni bir bakış acısı getirdin. Ben sana bir şeyler öğretmeye çalışırken anlıyorum ki sen bana daha çok şey öğretiyorsun. Teşekkür ederim kızım bütün öğrettiklerin için.

14 Ekim 2007 Pazar

İLK BAYRAMIMIZ

Türkler de ilk bayramlar önemlidir. Yeni evlenenlerin, doğanların, ölenlerin ilk bayramları önemlidir. Bu sene ramazan bayramı bizi bırakıp gidenler ve yeni doğanlarla ailemiz için hiç unutulmayacak bir bayram oldu. Kızım Mislina ve yeğenim Onur’la sevinç. Teyzem Elmas ve eniştem Ahmet ölümü ile hüznü yaşadık.
Mislina ve Onur’la nice mutlu bayramlar yaşamayı dilerken. Çok sevdiğim gidişlerine halen inanamadığım teyzem ve eniştemin nur içinde yatmalarını diliyorum.
Ölüm ve doğum hayat denilen maceramızın ki önemli olayı, mutluluk ve acı kardeş duygular.
Biz çocukken babamla kahvaltıdan sonra mezarlığa giderdik. Orda olmaktan asla rahatsızlık duymazdık normal bir şeydi Çok mutlu olurduk orda olmaktan mezar taşlarını okur en ilginç olanı bulmaya çalışırdık Dönüşte eve gidene kadar bütün tanıdıklarla bayramlaşırdık. Mezarlık çocukken eğlenceli gelirdi. Yıllar sonunda kendi çocuğum kucağım da eniştemin mezarına giderken daha çok içimde acı vardı. Dönüşte eniştemizin on yaşındaki oğlu Anıl’la el ele tutuşarak mezarlıkla çıkarken ikimizde amacı birbirimizden güç alıp acımızı hafifletmekti. İçimize akıttığımız gözyaşlarımız bir anda yanaklarımızdan süzüldü. İçimizde ki acı gözlerimizden aktı.
Birde çocukken her bayram gördüğüm rüyam vardı. Bayramda ellerime kına yakılmasını isterdim. Kınalı ellerle uykuya daldığımda gördüğüm rüya sabah ellerimi açtığımda kınanın tutmadığı olurdu. Bu korku ile uyanıp ellerime baktığımda ellerim çok sıkmaktan uyuşmuş olurdu.

Mislina Tatilde

Plajda Limon Keytfi

Gel Gel...

Kirlenmek Güzeldir - 1

Kirlenmek Güzeldir-2

Çok Oynadım Gidiyorum..

oku oku

Kahkaha Krizi

BİBERON BÖYLE TUTULUR

MİSLİNA'NIN SES PROVASI

Türkiye Starını Seçti