Mislina Pestili Seviyor

Kimse Bu Kadar Keyifli Pestil Yiyemez

Ben Buldum Pınar Beyaz...

Hem Ağlarım Hem Oynarım

12 Ağustos 2007 Pazar

ÖZLEDİM




Sevgili kızım,


Daha gitmenizin içimdeki burukluğunu gideremeden korkunç bir karanlık ve özlem doldu içime,


Sen gelmeden önce evli çocuklu arkadaşlarım anlatırdı nasıl olduğunu merak ederdim derlerdi çocuk sevgisi hiçbirşeye benzemez Allah insana çocuk sevgisini verir içinde hissedersin diye. Doğru ve haklı oldukları bir yana kelimelerde zor anlatılabilecek bu duyguları hiç ifade edememişler aslında, Bu ne kardeş sevgisi ne anne baba sevgisi nede aşkın tariflerinde bulunan bir sevgi. Bu bambaşka bir duygunun bambaşka bir kimyanın etkisinde kalınan tarif edilmesi mümkün olmayan bir duygu. ,Hayatımız boyunca birsürü insanla tanışıp gerek aileden gerek dış dünyadan onlarca insanı görüyoruz, ama sana olan hisler senin dışında hiçbir varlığa hissedilmeyenler. Geçenlerde yine annen ile seni düşünürken aklıma şu cümleler geldi, sen başka hiçbirşeyde olmayan özelliklere sahipsin insanlar birçok şey yaparlar resim yaparlar boya ile fırça ile, araba yaparlar metal ile kablo ile insanların yaptıkları herşey doğadan bize bahşedilen malzemelerin değişimi ile oluyor. Sen sen işte safsın katıksız sın senin hamurun annen ve benim; yani bizim bir parçamızsın sen. Sende ne ağaç var ne demir nede kumaş, doğduğundaki saf halin bizlerin bir parçası olman seni mucize yapıyor. Bunun için sana Mislina dedik. Sen mucizelerin en güzelisin. Seni çok seviyor çok özlüyorum....

31 Temmuz 2007 Salı

UÇTU UÇTU MİSLİNA UÇTU

Bugün Mislina ilk uçakla yolculuk yaptı. Yerimize oturduğumuzla kalkmamız bir oldu çünkü minik Mislina’m kendinden tahmin edilmeyecek şekilde ağlamaya başladı.Bütün yolcular bütün yolcuların bakışı bir anda bizim üzerimize kaydı.Yanımızda ki bey arka koltuğa geçti “siz rahat edin” dedi. Hostesimiz “ben kucağıma alayım siz mamasını hazırlayın” dedi. Ben hemen mamayı çalkalayıp dudaklarınla buluşturunca bütün yolcular bir oh çekti. Beş dakika sonra sanki o ağlayan sen değilmişsin gibi yandaki koltukta oturan turistlere en tatlı sesinle seslenmeye ilgilerini çekmeyi başladı. Onlarda seni hayranlıkla seyretmeye başladılar.Sonra kısa bir uyku daha sonra tekrar mama….
Vee uçağın tekerleği yere dokunduğu anda herkes hareketlendi sadece sen ve ben yerimizden kalkmadık etrafımızı izlemeye başladık. Sonra birkaç kişi kalınca hostesten oto koltuğunu istedim hemen bize yardımcı olup getirdiler.Hostlardan biri yanımıza gelip inmemize yardımcı olabileceğini söyledi.” Acele etmeyin otobüs sizi bekler” dedi.Bu yardımı sevinerek karşıladım. Ben çantalarımızı aldım.Ben önde siz arkada uçaktan prensesler gibi indin. Bütün uçak yolcuları seni bekliyorlardı.Otobüse binince hemen küçük prensesi buraya alalım dediler.
Ve sen en tatlı halinle etrafı süzerek maceramıza başladık.

28 Temmuz 2007 Cumartesi

BUGÜN HÜZÜNLÜYÜM

Nereden nasıl başlarım bilemiyorum içimdekileri kelimelere dökmek en iyisi. bu gün hüzünlüyüm sevgili kızım bu gün ilk defa ayrılığı yaşıyoruz güzel bir ayrılık tatil herkesi heyecanlandırır herkesi sevindirir ama tatile giden sen burada kalan ben olunca hele hele ilk defa senden uzaklaşmanın verdiği hüzün hiç beklemediğim anda içimde belirdi. bu sabaha kadar ayrılacağımız tatil hazırlıkları devam ederken annenden ve senden uzak kalacağım gerçeği sanki hayaldi. sizleri daha 1 saat bile olmadan bu kadar özleyeceğim hiç aklıma gelmemişti. en kötüsü de hani filmlerdeki gibi doya doya yaşayamadığımız veda sahneleri. seni ve anneni şimdiden çok özledim canım yavrum. Allaha emanet olun.... (şimdi kendi yazımı yazdıktan sonra okudum yazılarınızı. tutamadım gözyaşlarımı.. yolunuz açık olsun kısa zamanda kavuşalım inşallah..)

Mislina Tatilde

Plajda Limon Keytfi

Gel Gel...

Kirlenmek Güzeldir - 1

Kirlenmek Güzeldir-2

Çok Oynadım Gidiyorum..

oku oku

Kahkaha Krizi

BİBERON BÖYLE TUTULUR

MİSLİNA'NIN SES PROVASI

Türkiye Starını Seçti